mandag 5. november 2012

Høstdekorasjon med hyasintløker

Jentene mine og noen nabojenter som var på besøk i helga, hadde en liten utflukt i skogen og fant mose, kongler, blader og kvister til meg. Det har jeg i dag brukt til å lage en høstdekorasjon av hyasintløker (svibel). Rekker de å blomstre til jul, så hurra for det - da kan høstpynten byttes ut med julepynt.


O jul med din glede og blomstring i januar?


Løker av Hyacinthus orientalis, hvite blomster

Ønsker alle en god mandag.
Husk Asbjørn Brekke-show i kveld!

-Hilsen Elin-

14 kommentarer:

  1. Så utrolig flott det ble av noe så enkelt! Noe sånn må jeg prøve selv!

    Tusen takk for idéen!!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig. Kjekt du ble inspirert - det var enkelt å få til. Man må bare komme i gang:)

      Slett
  2. Så flott dekorasjon. Og så moro å få hjelp også:-)

    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det er koselig når småjentene hjelper til og så blir de så stolte etterpå:)

      Slett
  3. Dette var fint og enda finere blir det jo også.
    Ha en fin dag , Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Blir spennende å se hvordan det går med løkene:)
      Ha en fin kveld.

      Slett
  4. Kjempefin høstdekorasjon! Den blir jo bare enda finere når de blomstrer en gang. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Håper løkene blomstrer i løpet av vinteren:)
      Ha en fin kveld du også!

      Slett
  5. Du verden for en flott høstdekorasjon. Trodde det var bare jeg som gledet meg til jul, men jammen tror jeg det er flere av oss ;)

    Ønsker deg en fin kveld! klem

    SvarSlett
  6. Takk! Ja, her gleder vi oss også:) Det er jo så koselig å begynne å pusle med litt julepynt og sånt.
    Ha en fin kveld, Vivi.

    SvarSlett
  7. Riktigt fint! Och en så mysig sak att göra tillsammans :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er så kjekt å ha noe man kan lage sammen med barna. I dag har vi laget juletrekurver. De ble ikke perfekte, men likevel helt nydelige:)

      Slett
  8. Tak for besøket. Og valkommen tilbage. ;) Fin blog - jeg adder mig som medlem. Hav en god uge.

    mvh
    Eva

    SvarSlett
  9. Ja, det blir så fint med pynt fra naturen!
    Mummikopper er best :O)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...