søndag 25. november 2012

Helgegleder i Mariveien #4

Hei og god søndag!
Her er litt av det som har gledet oss her i Mariveien denne helga. Vil du se andres helgegleder, så klikk deg inn på Vivis hagerom og litt til...

Jeg tok inn litt av blodbegeren min før frosten tok knekken på'n. Blodbegeren takker med å fortsette blomstringen i vinduskarmen.

Vi har vært en gjeng på tur til gapahuken i skogen "vår" i dag. Her er det storesøster som griller pinnebrød. Da var det lyst og fint ute med snøen som kom i dag tidlig, men nå har den dessverre regnet bort.

Etter skogsturen var det deilig å komme inn i varmen og øve opp finmotorikken. Dette blir sikkert ei fin julegave til ei heldig tante:)


I denne mørke tiden koser vi oss med mange levende lys inne. Her brennes siste rest av adventslysene fra i fjor. Nå er vi klare for ny adventstid!

Ønsker dere en fin uke!
-Hilsen Elin-

6 kommentarer:

  1. Jeg har også tatt inn mine blodbegere, og de blomstrer inne i kjelleren. Det høres ut som dere har hatt en fin helg med mange aktiviteter.
    God kveld!

    SvarSlett
  2. Å pärlplattor, nästan så jag saknar allt pyssel som vi gjorde när mina tjejer var små. :-)

    SvarSlett
  3. Koselige helgeopplevelser du forteller om :) Vi har også vært ute og kost oss i helgen :) I dag var det utplanting av årets siste løkleveranse (tror jeg...) God uke!

    SvarSlett
  4. En herlig søndag med masse kos!

    Kjempe hyggelig at du ville dele din helgeglede!

    Ønsker deg en ny fin uke! Klem Vivi

    SvarSlett
  5. Det var mange gleder i helga hos dykk. Ser at både små og store har kosa seg.
    Ha ei god trivelig veke.

    SvarSlett
  6. Så koselig helg dere har hatt og så søt jente:-) . Blodbeger har jeg aldri forsøkt meg på, men sår du den?
    Og eventuelt når? Finnes den i flere farger?
    Ønsker deg en fin-fin kveld:-)

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...