fredag 27. juni 2014

God sommer!

Endelig sommerferie. Det er så deilig med god tid om morgenen. Drikke kaffe'n i tilnærmet ro og fred mens jentene ser barne-tv. I dag rekker jeg til og med et blogginnlegg :)

Jeg vil vise dere noen av mine blomstrende skjønnheter:
Storstjerneskjerm - Astrantia major 'Abbey Road'

Marte og lukter på syriner.

Dicentra 'Ivory Hearts'

Denne peonen var nydelig, men er dessverre ikke fra min hage.

Til ungenes store begeistring!
Det var flaks at jeg fant disse urørte, for normalt rekker de ikke å bli så røde.

Martemor leker på Tangvall.

From All of Us to All of You:

Måtte sommeren bli avslappende, opplevelsesrik,
fartsfylt, spennende, lang, fin, solfylt og blomstrende.
-Hilsen Elin-


13 kommentarer:

  1. Hei Elin. Flott blomstring hos deg. Ja, det er koselig å kunne roe ned om morgenen, og ha dagen blank foran seg. Jeg må jobbe litt til før jeg tar ferie, men du verden som jeg koser meg i helgene.
    Ønsker deg en kjempe god sommer. Nyt den! Klem

    SvarSlett
  2. Heisann!
    God Sommer til deg også. Her har du noen vakre blomster - og jenter!
    Lurer på hvordan rosa Louise Odier klarer seg på Lia uten vann i solsteiken.

    SvarSlett
  3. God sommer til deg også! :-)

    SvarSlett
  4. Hei! Vakre sommerbilder. Ønsker dere en riktig god sommer! Anne

    SvarSlett
  5. Flotte jenter du har :-)
    God sommer!

    SvarSlett
  6. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Nydelig bilde av Marte og syriner!

    SvarSlett
  7. Nydelig hage, barn og bilder :) God sommer til dere også.

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder av dine vakre barn. Som alltid, men må understrekes likevel. Skjønt med markjordbær, det er sommerlykke, sammen med syriner og andre flotte stauder du har!

    SvarSlett
  9. Ja la oss håpe det, at sommeren blir god...

    SvarSlett
  10. Splendid blogginnlegg. Måten du har expanied ting her er fantastisk

    SvarSlett
  11. So much beauty. I hope you too are having a wonderful summer.

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...