tirsdag 22. oktober 2013

I hagen

er denne ukens mandagstema hos Helene. Jeg vil bidra med høstlige hagebilder fra bygda vår i Telemarks dype skoger.

Det første snøen er kommet (og dratt igjen).

Avkjølte erteblomster.

Blomstene fryser, jeg fryser og jentene fryser.
Bladene blir vakre når de blir kalde. Jeg derimot...  :(


Den markdekkende rosen 'The Fairy' er evigblomstrende! Applaus til den og min varmeste anbefaling.

Her er bydga mi, Drangedal - på en nydelig oktoberdag. 

Ha det fint og fortsatt god uke!
-Hilsen Elin-

11 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder fra en kald oktoberhage. Vakker bygd du bor i også:)

    SvarSlett
  2. Så fina frostbilder! Min The fairy ros blommar också :)

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder=) Spesielt frostbildene=) Håper du får en fin kveld=) Vibeke

    SvarSlett
  4. Ja..vi fikk en smak av vinter i helgen..men heldigvis ble besøket kort:)
    Fine bilder..nydelige Drangedal:))

    SvarSlett
  5. Vackra bilder! Och samma läge här. Kyla som kom och gick, vi fick heldagsregn istället. Hm.

    SvarSlett
  6. Dette var Nydelige bilder !!! Hadde det vert en konkuranse hadde eg stemt på dine, for dette var flott ;)
    Ha ei fortsatt fin uke !

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  8. Hei! Nydelig og stemningsfullt. Min 'The Fairy er avblomstret! Ellers er det nok mildere her i Stavager,14gr og duskregn i dag. Velommen til min nye bogg,vil gjerne se deg der!
    Vennlig hilsen Eli.

    SvarSlett
  9. Synes høsten er vakker også jeg :) Og om du fryser er det fint å kle seg i ull (om man orker ull da). Jeg går i ull fra topp til tå om dagen, deilig og varmt.
    Finfin onsdag til deg.

    SvarSlett
  10. Elin, den flinkeste av de flinke!
    Å for noen aldeles fantastiske bilder du tar! Vi har nok samme smak du og jeg, var bare ultrafint med eple dekket av snø! Noe så søtt. For ikke å nevne erteblomsten. Og nydelige høstblader. Du har fanget det beste med årstiden! Det er så jeg kjenner smaken av kakao og et dryss melis. Du formidler høstgleden.

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder! Heucherabildet var utrolig flott.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...