mandag 29. desember 2014

Romjulshilsen

Godstolen, kaffe, julemorgen på NRK, fyr i peisen, levende lys og juletre med all den koselige pynten. Vi har en deilig romjulsmorgen og håper du har det også.


Jeg vil vise frem en god idé jeg fikk lillejulaften i år. En hylle i en gammel skjenk er pyntet med gamle julekuler i fire norgesglass og en lyslenke.  


Resultatet ble bra! Jeg skal prøve å få tatt et bilde av hele rekka også.

Som alltid er det så hyggelig når julepynten er fremme. Den skal selvfølgelig bli værende til 20. dag jul :)

Brrr - julepyntet og kald lekestue.

Fortsatt fin romjul til deg!

7 kommentarer:

  1. God romjul til deg og dine også! :)

    SvarSlett
  2. Koselig :-)) Fortsatt fin romjul til deg og jentene!

    SvarSlett
  3. Så koselege bilder. God jul vidare til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Fin pynt og fine bilder! God romjul til deg og dine!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, virkelig proffe. Du er så flink, Elin! Her kommer jeg i Elin-stemning med en gang, koselig.

    SvarSlett
  6. Så koselig norgesglasset med julekuler og lys ble=) God ide=) Jeg vil ønske deg et riktig godt nytt år=) Vibeke

    SvarSlett
  7. Hei
    Det som er mest koselig med jul og ferie, er nettopp det du skriver. Rolig morgen med barne tv og levende lys. Noen ganger sitter jeg helt alene, før andre våkner og det er så deilig.
    Julekulene og glassene dine var super fine. Håper du får tatt bilde så vi får se.
    Ønsker deg ett riktig godt nytt år.
    Klem Vivi

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...