mandag 22. april 2013

Jeg har fått billetten!

Endelig kom billetten - og jeg er klar for avreise ASAP!
Jeg føler sikkert på samme måte angående min billett, som noen litt yngre jenter hadde det med sin Bieber-billett forrige uke :)


Jeg googlet og fant dette kule aurikkelteateret. Bildet har jeg lånt fra blogginnlegget til Victoria's backyard Chelsea Flower Show 2012: There's nothing like a bit of bling.

Ellers melder Daily Mail i dag at:
Welcome gnome! Chelsea Flower Show lifts ban on 'tacky' garden ornaments for first time in 100-year history.
Altså RHA letter på sløret og forteller at en parade med 150 gnomer skal stilles opp for å inspiseres av the Queen. Stas!

Noen andre som skal dit fredag 24. mai?




13 kommentarer:

  1. Heldiggrisen! Jeg kom meg ikke avgårde i år heller.. Men jeg kommer kanskje til neste vår?!

    SvarSlett
  2. Heldige, heldige, heldige deg! Lag et laangt innlegg etterpå da, så får jeg se litt derfra.
    Tror nok jeg hadde følt meg litt som en Belieber om jeg hadde hatt den billetten, ja:)

    SvarSlett
  3. Så underbart att få fara dit!! ha en fin resa och ta måånga kort:)
    Ha en underbar dag!!

    SvarSlett
  4. Hei! Jeg skal dit!!! Lykke! Det ble mange utropstegn. Anne

    SvarSlett
  5. Wow :) Dette blir gøy for oss som leser bloggen din også håper jeg ;) Herlig altså.

    SvarSlett
  6. Så heldig du er! Da håper jeg du deler riktig mange inntrykk og bilder derfra!

    SvarSlett
  7. Enig med de forrige som har skrevet her: Rapporter mye, mye, masse, masse! Dessverre kommer jeg meg ikke dit, men skulle gjerne vært der. Ha en fantasisk tur!!

    SvarSlett
  8. Åh, så spennende! Ser gjerne noen av de bildene :-)

    SvarSlett
  9. Jeg skal ikke dit, men regner med saftige rapporter her etter hvert :D
    Det blir nok en fantastisk tur!

    SvarSlett
  10. Yes, har också fått min biljett. Men min står det torsdag på ... :-)

    SvarSlett
  11. Åh, for en lykkebillett du har i hånden. Skjønner godt at du gleder deg i ren "Belieber-stil!:) Kos deg verre. Jeg får ikke reist i år, men har en drøm om en dag å komme meg dit. God god tur:) PS. Jeg fikk ikke deltatt i vårtegn på søndag. Var på Enerhagen i de svenske skoger uten nettdekning. Kommer sterkere tilbake neste søndag.

    SvarSlett
  12. Lykke!
    Så spennende - håper du får med masse inspirasjon hjem, som du kan dele med oss! Gleder meg til å se bildene, gjerne av paraden. Morsomt!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...