lørdag 16. mars 2013

Helgegleder #18

Hei og god lørdag! Velkommen til helgegleder fra Mariveien 3.

To gode venner i rosa.

Dette blir mitt bidrag til denne ukens Today's Flowers


Kaffen fra min kjære espressomaskin en selvklar en lørdagsmorgen. Favorittkoppen er Mummikoppen med Snusmumrikken.



3-åringen vår har laget en flott påskekylling i barnehagen.



Vi har jo tidligere hatt besøk av Prinsesse Mira. Her er ho tilbake, denne gangen med det vi tror er en prins ho har funnet seg i den store skogen.


Vil du se flere helgegleder? Klikk deg inn på Vivis hagerom og litt til.


I morgen starter vi med:

BLI MED! 
Meld dere på med kommentar her eller i innlegget med vårtegn.

Husk at våren kan ha mange flere former enn en vårblomst, som snøsmelting, istapper, vårlige klær, vårlig interiør, mat og mye annet. Her er det bare fantasien som setter grenser.

Påmeldte til nå er:


Akersus

Akershus og Oppland:

Buskerud:

Hedmark:

Hordaland:

Møre og Romsdal:

Oppland:

Oslo:

Rogaland:

Troms:

Østfold:


Følg med i morgen!

15 kommentarer:

  1. Flotte venner i rosa!
    Det blir spennende med vårtegn i morgen da. Jeg bor i Buskerud :-)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Deilig med en avslappende og god lørdagmorgen.
    Kos deg!

    Ser frem til vårtegn i morgen! Igjen er det veldig hyggelig at du er med på helgegleder!

    Klem

    SvarSlett
  3. thanx for your pretty flowers! :)

    SvarSlett
  4. Tulpaner är allt det bästa just nu tror jag. Rosor är alltid i topp.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Those roses are so beautiful- just the pop of color I needed this morning.

    SvarSlett
  6. Pretty in pink!! Takk for koselig Ranunkel-hilsen hos meg. Jeg har kjøpt den i en liten lokal kiosk i Oslo sentrum. Alltid stort utvalg av blomster til nesten ingen penger. Går innom hver uke og henter friske blomster. Må jo være med på vårtegnutfordringen din. Så bra initiativ av deg!! Jeg bor i Oslo med hage i Vârmland, Sverige:)Riktig god lørdag til deg."Ses" i morgen:)

    SvarSlett
  7. Så koselig påskekylling, den var bare så herlig :)) Nydelige blomster vider du også. Dessuten ble jeg veldig glad for å se at det er flere som liker mummikoppene. Her har vi 17 forskjellige, ivrig samler *ler*

    Tusen takk for en så hyggelig kommentar i min blogg også, den satte jeg stor pris på.
    Nyt helgen :)

    SvarSlett
  8. Hei Elin.
    Flotte helgeblomster en trenger litt farger på denne årstiden.
    Kyllingen er så fin og så flott sveis he he.
    Ekorn har jeg sjeldent på fuglebrettet mitt, dine storkoser seg ser jeg.

    I vestfold bor jeg, og jeg er klar i morgen med vårtegn.

    God lørdag.

    SvarSlett
  9. Hei Elin!

    Velkommen som følgar hos meg, håper du finn mange Kvardagsgleder der ;-)

    Fin helg vidare til deg.

    Helsing frå Kvardagsglede-Solveig

    SvarSlett
  10. Beautiful roses! Loved all your photos!

    SvarSlett
  11. Tulips and rose! What a combination!
    Great series!

    SvarSlett
  12. Underbara blommor! Jag har också tulpaner på köksbordet. De hör till våren.

    SvarSlett
  13. Such pretty roses you have there.

    SvarSlett
  14. Due to a short trip away and trying to catch up now I am home, I am a bit late commenting this week. However, I didn't want to miss out on letting you know how grateful I am that you shared these beautiful flowers with Today's Flowers, and all your other photos were a delight also. Thank you so much!

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...