tirsdag 9. april 2013

Stubbestoler

God tirsdag!
Jeg har kosa meg veldig med alle de flotte innleggene deres i Vårtegn-utfordringen! Det er facinerende hvor store forskjeller det er her i landet og alle har fine bilder fra hver sitt område.
Dagens status: Strålende solskinn og snøsmelting her i Mariveien (Telemark). Lover bra for flere vårtegn neste søndag.

I helgen finn vi hjelp av pappa til å felle noen store furutrær bak huset, slik at vi fremover skal se mer til morgensola.
På stubbene har pappa laget disse kule stolene:

Fornøyde jenter som prøvesitter det ferdige resultatet.
Our World Tuesday

Nyt dagens deilige vårvær!
Tina's PicStory - Sun

-Hilsen Elin-


7 kommentarer:

  1. Very nice picture,,,have a nice day.

    SvarSlett
  2. Jättehärliga stolar! Vad roligt att ni vågade (och fick hjälp) att göra sådana. Häftigt! :-)

    SvarSlett
  3. Kjempetøffe stoler, og en flott ide! Ha en fortsatt super uke. Anne Kari

    SvarSlett
  4. Morro med sånne stoler.
    Jeg har noen kubber liggende hvor jeg har tenkt å gjøre noe lignende.

    SvarSlett
  5. Fine stole.
    Søde piger.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...