tirsdag 1. januar 2013

Fyrverkeri

Det er vanskelig å ta like spektakulære rakettbilder som dem man ser på google. Jeg gjorde et forsøk på å fange de nydelige lysglimtene på den mørke nattehimmelen og gleder meg til å prøve igjen neste år:)  




Nytt år, nye muligheter og utfordringer. Og alle har vel sine nyttårsforsetter? Det har jeg (spise sunt og trene mer. Igjen.) og det er bare å gå igang med friskt mot. Det ryker vel om noen dager, når julegodteriet kommer på halv pris. Igjen.




Håper 2013 blir spennende, lærerikt, utviklende, koselig og morsomt.
Krysser fingrene for at vi endelig lykkes med å etablere gode legge- og soverutiner for våre søte små. Husk å nyte den gode følelsen det er å ha sovet hele natten igjennom. 2013 skal nok bli vårt soveår også - det er visst viktig å være bestemt og ta kontrollen...

Hei og hopp!

20 kommentarer:

  1. Wow! Fine bilder du har fanget! Mange faser med barn, lykke til med soverutiner :-) Her gjelder det nå å få de opp om morgenen... ting forandrer seg på noen få år....

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Ja, har hørt andre sier også at vi får et motsatt problem om noen år. Og når de blir tenåringer kommer de sikkert ikke opp i senga til mamma'n og pappa'n heller;)

      Slett
  2. Jeg kan bare si det med en gang.. Dine fyrverkeribilder ligget milevis forran mine :) Lykke til med alle gode forsett for det nye året! Noen av de er vel, joda jeg snakker for meg selv, til for å brytes?! Ha en flott uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, men jeg er sikkert på dine bilder også ble fine.
      Foreløpig (3.januar) går det alldeles strålende med nyttårsforsetter. Har til og med trent, og er stiv og støl nå;)
      De gode forsettene holder vel frem til i mårra, da begynner helga...

      Slett
  3. Vilka häftiga bilder! Verkligen fina. :)
    God fortsättning på det nya året!
    Kram!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - og godt nytt år til deg også:)

      Slett
  4. Du verden for noen bilder. Jeg får aldri gode bilder på nyttårsaften.

    Nyttårsforsetter har jeg vel jeg også, men om jeg gjennomfører alle, nei, det vet jeg ikke ;) Skal i allefall prøve å komme meg litt mere ut på gåturer.

    Klem Vivi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      Komme seg ut på flere gåturer er bra! Mer trening står på listen over det jeg har planer om også.
      Lykke til til oss:)

      Slett
  5. Kjempe flotte bilder av raketthimmelen.
    Ikke lett det der =) Jeg gleder meg også allerede til neste gang jeg kan få prøve meg. Fant jo ut noen knep på veien, som med alt annet i livet, man må prøve og feile for å bli bedre.

    Ha en flott start på det nye året!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      Flotte bilder du fikk tatt av rakettene fra Stavanger!
      Nei, det er ikke lett å fange de nydelige rakettene i et bilde. Godt vi plukker opp litt lærdom her og der. Tror jeg må notere hva jeg gjorde i år og hva jeg vil prøve neste år.

      Slett
  6. Det var flotte bilder du har tatt.

    Ja nyttårs foresetta trur eg rett og slett er til for å bli brotne :)

    Klem MarJe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Ja de er nok dessverre det. Men greit å iallefall komme seg ut av julens spisegilde på nyåret.

      Slett
  7. Godt nytt år!
    Så flotte bilder du har tatt av fyrverkeri..flinke deg:)
    Jeg gleder meg til å følge deg videre i 2013:)

    SvarSlett
  8. Takk!
    Og det samme til deg, Inger Marie. Jeg skal følge med deg og dine kreative innlegg i det kommende året:)

    SvarSlett
  9. Hei Elin og godt nytt år til deg.
    Jeg ser dere har feiret med flotte raketter.

    Det er ikke mye vinter nede ved fjorden, og vi har hatt sol og mildvær så
    det er ikke mye å skryte av litt lenger opp i skogen heller.
    Men det kommer nok mer tenker jeg.

    Ha en fin lørdag, Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år, Marit!
      Det kan jo være deilig uten snø og kulde også. Enten eller, så lenge det ikke er regn og snø om hverandre.
      Det kommer helt sikkert mer i løpet av 2013.

      Slett
  10. Kule bilder!

    Gleder meg til å høre om hvordan det går med sovingen. :-)
    Jeg tok ikke noen bilder av fyrverkeriet, så på det innenfra for å passe på barnet som faktisk sov seg gjennom det hele.
    Men ikke hele natten, jeg har glemt hvordan det føles å sove en hel natt igjennom. Må visst jobbes litt her også...

    Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)

      Med soving går det både opp og ned. Ein av de sover om natta, så det er jo en veldig forbedring. Den andre sover dårligere, så jeg ender ikke opp med spesielt mye mer søvnakkurat. Søvn er alltid mangelvare - de sier det snur seg om noen år...

      Lykke til du også!

      Slett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...