tirsdag 31. juli 2012

Småplukk fra ferie

Vi har vært en tur på Vestlandet. Det var ikke akkurat planter som sto i fokus denne gangen, men det blir jo til at man ser seg rundt. Så her kommer noen bilder jeg vil dele.

Et utrolig søt lita hytte i Lofthus. Her var det mange av denne typet med steimur rundt.


En blodlønn - et sånt tre vil jeg også ha i det nye bedet jeg smart skal få. Dette skal være rett på utsiden av vår nye uteplass.


Apenes skrekk. Morsomt tre, avbildet på vei opp mot Fløyen i Bergen.

På vei hjem var vi innom Plantetunet i Kinsarvik, og der kjøpte jeg jo noen stauder. De må jeg lage et nytt innlegg på i mårra. Men her var det mye fint om noen skulle befinne seg i nærheten.

3 kommentarer:

  1. Flink du e storesøs:) fin fin blogg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk te min snille lillesøster:)

    SvarSlett
  3. Koselig blogginnlegg med søte bilder.

    SvarSlett

Veldig hyggelig om du legger igjen en melding til meg!

Dersom du ikke har blogg, kan du kommentere som Anonym:
* Skriv inn kommentaren i kommentarfeltet
* Velg Kommenter som: Anonym
* Trykk Publiser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...